ال آیال آی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 14 روز سن داره

ال آی سفید برفی

ائل گلی

1392/11/8 0:16
نویسنده : مامان ال آی
255 بازدید
اشتراک گذاری

29 مرداد سه شنبه با خاله ها ودخترهای اکبر آقا (بابای ارمیا) رفتیم ائل گلی ،سال قبل هم رفته بودیم

خیلی خوش گذشت .خندهصبح ساعت نه خاله هانیه اومد دنبا لمون شب هم ساعت نه بر گشتیم .حدود

سی نفر  (فقط خانوم) بودیم .چشمک

 اینجا ناسلامتی من دارم ازشون عکس می گیرم .ماشاالله بچه هامون خیلی حرف گوش میکنن (اینجا

گفته بودم یک جا وایسین عکساتو نو بگیرم گریه)

 

 

 ای شیطو نا چی دارین تو گو ش همد یگه می گین ؟؟؟

 

اوه ه ه !!!!واقعا...

هرچی بوده  انگار خیلی خنده دار بوده !اینطور نیست؟

 

اینجا ال آِ ی چه خودشو برا ارمیا لوس می کنه (البته دخترم می دو نه نازش خریدار داره ،ارمیارو ببینین )قلب

اینجا یاد داستان چو پان  دروغگو می افتم که آخرش تنها مو ند .ال آی چند بار خودشو به مریضی زد ولی آخرش لو رفت وتنها مو ند دروغگو

علی با آنا دو تا یی  مشغو ل ناهار خوردن هستن .اینجا ال آی حواسش نیست که او نا تنها نشستن .

یکدفعه ال آی خانوم ما اونا رو می بینه .ببینین چطور به زور خودشو او نجا جا می کنه .مردیم از حسودی

ساکت

 راستی دو روز پیش لو اشک پخته بودم ال آِ ی اصلا نذاشت خشک بشه. اینم شکار لحظه ها از لواشک

خوردن ال آی خوشمزه

نگاه می کنه ببینه عکس العمل من چیه ؟

می بینه کار یش ندارم یواش یواش میره رو لواشک .جای انگشتاش کاملا رو لواشک معلومه.نیشخند

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پینار
17 شهریور 92 14:28
اینها دارن چی میگن تو گوش هم؟؟؟؟؟
نوش جونت لواشکککککککککککک


شیواجون باور کن خشک نشد همون خیس خیس خورد وتموم کرد عاشق لواشکه