ال آیال آی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

ال آی سفید برفی

مادرانه هایم را برایت می نویسم, از اولین های من و تو تا بی نهایت

1392/7/2 0:19
نویسنده : مامان ال آی
735 بازدید
اشتراک گذاری

كوچك رويايي ِ من

 دنيا اگر خودش را بكشد نميتواند

به عشق من به تو شك كند.

مام ِ بودنت را حس مي كنم...

حاجتي به استخاره نيست  

 عشق ما ... عشق من به تو

عشق تو به من

يك پديده است...

 يك حقيقت بي نياز از استخاره و ُ گمان 

 صداي قلب تو ... صداي زندگيست. 

  زندگي را دوست داشته باش نازنين ِ من

زندگي را زندگي كن 

 عاشقانه

 ... حتی وقتي بزرگ شدي 

 كودكانه زندگي كن جانكم

مادرانه ترين لحظه هاي امروزم

همين لحظه است...همين لحظه كه

  با تمام جان ِ عاشقم  

 دوستت دارم را يواشكي به

 تو هديه ميكنم...

  تو خوب ميداني كه من چقدر  

  شاعرانه با تو حرف ميزنم... 

 تو خوب ميداني كه... 

  من تا همان لحظه كه قرار است بيايي

 قرار است در كنارت بمانم  

 و تازه اين شروع زندگي ِ كودكانه ي تو است.

  بخواب...

  نترس...

 زندگي بايد براي تو

 روزها را عاشقانه باران

 شب ها را ستاره باران كند

 

لـَـحــظــه هــا خــاطـِـر ه انــد ...

  زنـدگـی شـُوق تـَمـَنـائ هـَمـیـن خـاطـره هـاسـت

 لـحـظـه هـایـــت خـُـوش بــاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

مامان پارلا جون
2 تیر 92 13:22
حقا که مامانت دبیر ادبیاته
خوب البته آبجی ما هم هستش دیگه هر چی باشه یه ژنی از ما بهش رسیده دیگه...


مادرکنار هنروذوق شماشگردی بیش نیستیم خاله .کاش یه ذره از اون هنر آشپزی شمام به مام می رسید .اون دسرا اون غذاها مخصوصااون غذایی که برا شام تولدعلی پخته بودی .
مامان پارلا جون
4 تیر 92 13:11
بابااااا.... کم آوردیم ال ول به مرامت مامانی این حرفا چیه شما استادین.اون شام هم لایق شما بود دیگه هرچی باشه یه علی بالا که بیشتر نداریم.ایشالا دسرها و شیرینی خونگی های فارغ التحصیلی و عروسیشون رو بپزم