ال آیال آی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

ال آی سفید برفی

نمونه ای از شاهکارهای ال آی خانوم

1393/1/12 10:22
نویسنده : مامان ال آی
305 بازدید
اشتراک گذاری

خیال باطل19بهمن ماه .شنبه

ظهر بود وعلی از مدرسه اومده وال ای طبق عادت هر روزه با علی به خیال خودش داشت درس می خوند هر از گاهی به اتاق علی سر میزدم می دیدم علی تکالیفشو انجام میده  وال ای هم نقاشی می کشه فقط نیم ساعت حواسم به ال ای نشد چون نماز می خوندم  بعد نمازم چندتا ظرف داشتم رفتم اونارو شستم واومدم که به بچه هاسریزنم دیدم علی تو اتاقش تنهاست وال خانوم تو اتاق ما......ساکت

 

اینجام مثلا خجالت کشیدعینک

بلا فاصله بردمش حموم کلی شامبو و... ولی باز اونطور که باید تمیز نشدناراحت

ال ای عاشق آرایش کردنه حتی چند وقت بیش که من مدرسه بودم وال ای رو گذاشته بودم خونه ی خاله هانیه ،خاله هانیه چون دیده بود حوصله ی بچه ها سر میره ببینین چه جوری سر شونو گرم کرده بود واونام جیکشون در نیومده بودخیال باطل

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان ارميا
22 بهمن 92 21:53
باشوا دولانم چه خجالتي هم كشيده .
مامان ارميا
22 بهمن 92 22:18
شبيه هواداران تراكتور سازي شدي كه موقع رفتن به استاديوم صورتشونو رنگ ميكنن
مامان پارلا جون
25 بهمن 92 22:29
ال آی...................... داری از استادیوم میای خاله..... خاله اگه میخواستی خوشگل بشی و آرایش کنی یه تک پا میومدی خونه خودم تا حسابی عروست میکردم دیگه.... الان که اینوو مینویسم تراکتور برنده جام حذفی شده و ما هم از جشن خیابونی برگشتیم و کلی صورت رنگی دیدیم اما مرگ خودم هیچ کس تا این حد تراکتوری نشده بود که تو شدی خاله جونم
عمو جواد
7 اسفند 92 0:42
ماشالله به ال ای جون، خدا حفظش کنه، وبلاگ قشنگی دارید، به خانواده ما هم سر بزنید, خوشحال میشیم: سید یوسف هاشمی:http://s-y-h.niniweblog.com/ سید علی هاشمی (فوت شده):http://s-ali-h.niniweblog.com/ لیلا سادات هاشمی:http://leyla-hashemi.niniweblog.com/