ال آیال آی، تا این لحظه: 12 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

ال آی سفید برفی

تبریز بدون عزیزان

1392/4/10 20:16
نویسنده : مامان ال آی
267 بازدید
اشتراک گذاری

5  تیر.چهارشنبه

امروز یه روز خاصیه ،از عزیزام (مامانم اینا .خواهرم اینا داداشم ) همه رفتن مسافرت فقط خاله هانیه

اینا تبریز بودن که او نام امروز صبح رفتن شمال.

این شعر تقدیم به  پدر ، مادر ، خواهرام ،برادر م

ولله  که شهر بی تو مرا حبس می شو د

                                                               آو ارگی کوه و بیا با نم آرزو ست

یه جوری بودم عصر هم مامان زنگ زد و گفت چیکار می کنین با تنهایی .

منم گفتم هیچی به خودمون بد نمی گذرونیم اومدیم خونه ی شما مهمو نی زبانواقعا همون لحظه

ای که مامان زنگ زد ما خونه ی او نا بودیم .

راستش عصر یک سر رفتیم بیرون، مو ندیم کجا بریم که علی طبق معمول گفت :خو نه ی آنا اینا ، مام

رفتیم.

یکم نشستیم واومدیم تو راه هم یک سر رفتیم خو نه ی خواهر بزرگم ،تا به گلدو ناشون آب بدیم .

علی وال آِی موقع رفتن خونه آنا اینا-چه ذوقی کردن وقتی اسم خونه ی آ نا اینارو شنیدن .از قیافه شون

کاملا معلومههوراهورا

ال آی  (خونه آنا اینا )

جو را بهاشو پوشو ندم که بر گردیم خو نمون ،اصرار میکرد که جوراباشو در بیاریم .چون جوراب برا ال آی

نمادبیرون رفتنه .(به نظرش  اگه جورابارو در میاوردیم از رفتن هم خبری نبود.)وفتی دید من توجه نمی

کنم خودش دست به کار شد که جورابارو در بیاره .

آخه من نمی دو  نم چر ا بچه های من اینقدر خو نه ی بابا بزرگشو نودو ست دارن (حتی اگه خودشو ن هم خو نه نباشن .)

علی وال آی جان!

چند سال پیش ، این  شعر و چسبو نده بودم دیوار اتاقمنو ، (ورودی خو نمون)  تا هر مهمو نی می اومد

خو نمون بخو نه و بدو نه شعار زندگی ما اینه.

برام جالب بود.الانم می نو یسم اینجا تاشما  هم بخو نین .واین شعرو سر لوحه ی زندگیتون قرار بدین .

 

                                     با محبت شاید گرهی بگشاییم

                                           با خشو نت هرگز!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان سارا
6 تیر 92 1:51
سلام دوست عزیزم النا تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشم اگه امکانش بود بهش رای بدید،کد 138 به شماره 20008080200 پیامک کنید.متشکرم (elenanaz.niniweblog.com)
بابایی زهرا گل
6 تیر 92 2:06
سلام به خوبی و خوشی ایشالا ناز دونه ما چطوره؟ حالش خوبه؟ عموش فدای این نمک ریختنا و شیطنتاش یه بوس تپل واسه خوشگل دوستداشتنیم ال /ای جون اووووووووووووووووووووووم شب نازت بخیر نازگل عمو
زهرامامانه ایلیا جون
7 تیر 92 2:04
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نیlمیتونید رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
مامان پارلا جون
7 مرداد 92 13:13
آخه وقتی آنا و آقا جون خونه نیستن رفتن به خونه شون چه ذوقی داره که اینا اینطوری کییف میکنن؟